Welkom op mijn blog

donderdag 20 oktober 2011

Vervolg.

Joke is naar het reisbureau geweest en daar heeft men, bij het dreigement dat de hele reis niet door zou gaan, aangeboden om nog eens te kijken wat de mogelijkheden nog zijn en nou kwam er uit de bus dat ze een week later wel voor die prijs van ongeveer € 700,- in totaal voor twee overnachtingen met ontbijt en de vliegreis met drie personen het konden maken, maar nu niet met ‘Transavia’ maar met een andere luchtvaartmaatschappij. De oorzaak was volgens hen dat er juist in het weekend van 4 november herfstvakanties waren in BelgiĆ« en Frankrijk. Nou ja, dat zullen we dan maar aannemen…….. Het aanbod hield ook nog in dat het een beter hotel was voor een lagere prijs, maar wel iets verder lopen van de ‘Rambla’. Het is voor onze dochters gelukt om een week later een snipperdag te krijgen en nou wens ik ze dus alvast heel veel plezier met het uitstapje naar Barcelona, en ik behelp me ondertussen wel ;-)) De groeten weer. Houdoe.

3 opmerkingen:

joke zei

Dreigement.. :-) ! Ze hadden er wel al een vermoeden hoor en gaven me helemaal gelijk dat de toeslag wel erg groot was. Zie mijn blogje. Maar bedankt voor je support, en het voornaamste alles komt goed.
Groetjes.

Jeroen zei

Gelukkig kunnen ze toch genieten, maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Immers, bij dat reisbureau wisten ze toch van tevoren dat het herfstvakantie is. En bovendien was er toch al geboekt voor de lagere prijs.....

J@n. zei

@ Jeroen: Ik vraag me ook nog steeds af wat de achterliggende gedachte moet zijn geweest, want dat het een vreemde gang van zaken is ben ik volkomen met je eens.