Welkom op mijn blog

woensdag 19 oktober 2011

Rotstreek

Omdat Joke graag winkelt en dan liefst ook nog samen met haar dochters had ze bedacht om zichzelf en onze dochters, ter gelegenheid van haar eigen verjaardag en die van de meiden als cadeautje, een dagje winkelen in Barcelona aan te bieden, dus een dag heen, een dag ter plaatse en een dag terug. De meiden vonden het ook een puik plan, dus ff een reis boeken. Het kon voor een arrangement van de vliegreis en twee overnachtingen voor het bedrag van ongeveer € 700,-. Alles geregeld, maar ze moest nog wel een telefoontje afwachten van het reisbureau. Dat telefoontje kwam vandaag. De reis kon doorgaan als er per persoon € 100,- bijbetaald zou worden, dat moest volgens hen van de vliegmaatschappij.........Heb je nou ooit zoiets.....? Ze mogen geen verborgen kosten meer opvoeren, doen ze het zo maar! Volgens mij ruikt het naar oplichterij, vooral omdat ze juist lang genoeg hebben gewacht om te zorgen dat de dames hun snipperdag hadden genomen. 'Reisbureau Küpers' met veel filialen in Limburg en België. Houdoe.

3 opmerkingen:

Billy zei

700 euro lijkt me zo al veel te veel... :-P
Laat je hen de groeten doen aan m'n petekind die in Barcelona woont/werkt?

Groetjes!

Jeroen zei

Ook ik vind € 700,-- al behoorlijk prijzig. Dat moet goedkoper kunnen. Dit riekt idd naar oplichterij waar ik zeker niet aan mee zou werken. Gewoon een gezellige dag in Nederland en dan volgend jaar met een GOED reisbureau een dagje Barcelona.

J@n. zei

@ Billy @ Jeroen: Dat € 700,- te veel is lijkt maar zo, ga er maar eens om.