Welkom op mijn blog

maandag 16 januari 2012

Mijn vaste weblog.

Blogspot.com heb ik ook steeds een redelijk simpel hanteerbaar weblog gevonden en er is ook best wat moois van te maken, maar ik heb toch besloten om te verhuizen naar: http://vergeetet.wordpress.com/ niet dat ik dit hier op ga heffen, want als wordpress ook zo'n streken gaat krijgen in de toekomst zoals webstreepjelog.nl had/heeft, dan wil ik toch nog wel iets hebben om op terug te vallen, dat zou ook bij 'Den Bels' kunnen, maar deze vind ik toch iets meer 'das gewisse etwas' te hebben.
De groeten en tot ziens op 'Wordpress'. Houdoe.

3 opmerkingen:

joke zei

Nou ajuu dan :-)
Groetjes.

Billy zei

ik vind dit wel een verstandige beslissing, J@n.
Mocht je problemen ondervinden op wordpress mag je mij altijd contacteren hoor!

Succes!

Jeroen zei

Ik weet je wel weer te vinden J@n.