Welkom op mijn blog

maandag 21 november 2011

Ontslagen na luisteren naar heidense zender.

Een visser is ontslagen nadat hij een liedje had aangevraagd op de radiozender Radio 538. De streng christelijke baas van de visser merkte het op en ontsloeg de man direct, omdat 538 volgens hem een 'heidense zender' is. Dat meldt het Nederlands Dagblad. De visser vroeg het liedje 99 Luftballons aan in de nacht van woensdag op donderdag en verloor diezelfde nacht nog zijn baan. De visser heeft een advocaat in de arm genomen om zijn achterstallige loon op te eisen. Voor mij blijft nog wel de vraag bestaan: Hoe wist die baas dat?Houdoe.

4 opmerkingen:

Billy zei

niet te geloven dat dit nog mogelijk is...

Dwarsbongel zei

Ik lees het bericht voor aan Marijke, en zij zegt: "Achterlijk!"
En ik denk dat die baas denkt dat hij de belangrijkste vertegenwoordiger van God zelf is op deze aarde, maar hoe kan hij dat rijmen met het vermoorden van vissen, onderdelen van Gods schepping?

Jeroen zei

Ha ha, ik las het ook.
Te zot voor woorden.
En wat je zegt; hoe wist die baas dat?

joke zei

Ongelooflijk, hij zou een rechtzaak voor het behoud van zijn baan wel winnen denk ik maar of je dat moet willen?
Groetjes.