Welkom op mijn blog

zondag 16 oktober 2011

Waarom is de jeugd zo verpest??

Welnu hierom: Sneeuwwitje slaapt met 7 gasten tegelijk. Doornroosje komt de hele dag d’r nest niet uit. Assepoester komt midden in de nacht thuis. Roodkapje luistert niet naar haar moeder. Hans en Grietje vreten andermans huis op. Tarzan loopt de hele dag in z'n blote reet. Pinokkio liegt erop los en loopt met een stijve neus. Tom Poes is stront-eigenwijs en Heer Ollie B. Bommel weet alles beter. Donald Duck loopt de hele dag achter Katrien aan, Sjors & Sjimmie halen constant rottigheid uit en Aladin is de koning der dieven. Batman rijdt 320 km/h en met deze figuren brengen we onze kinderen groot! Vind je het gek dat de jeugd zo asociaal is!! En nou jij weer........Houdoe.

7 opmerkingen:

joke zei

blabla

joke zei

Dit is ook goed voor je andere blog hahaha.
Groetjes.

muizenissen zei

Had ik die al eens ergens gelezen bij Vlinder? Maar wel leuk hoor ;-)

J@n. zei

@ Bettje: Ja idd, Ik dacht ook al: Wat komt me dat bekend voor......

Jeroen zei

Het is er eentje met een baard, maar hij blijft erg leuk bedacht.

Boerin Zonder Naam, Blog zonder naam zei

Ik kende 'm ook al en heb deze express niet gebruikt voor de kinderboekenweek. (Al had dit er goed bij gepast)
Het blijft echter wel een goed verzinsel om hegt zo te verwoorden!

Dwarsbongel zei

Tja, Pietje Bel en Dik Trom zijn er niks bij...