Welkom op mijn blog

maandag 12 september 2011

Fiets.

Om nog eens terug te komen op die fiets met trapondersteuning
Wat loopt dat lekker zeg! De vraag bij de fietsenwinkel hoeveel we bij moesten betalen op de twee nieuwe fietsen die we hadden viel niet mee. Het was maar even het bedrag van € 2200,-.......Dus per fiets  € 1100,-. Voor mij is een fiets van belang om mijn spieren enigszins op pijl te houden en nou kan dat fietsen 'met een zetje in de rug' best wel lekker zijn, maar zoveel geld is het mij toch niet waard. Wat Joke doet is ze nog aan het bedenken. Enfin, ik zie wel, dan kan ik nog altijd kijken;-))
Houdoe.

3 opmerkingen:

muizenissen zei

Jammer zeg dat ze zo duur zijn Janus! Maar fietsze maar weer! Greetz!

J@n. zei

@ Bettje: Ach ja, van dat fietsen met hulpmotortje ga ik alleen maar harder rijden en dat hoeft nergens voor, ik heb tenslotte de tijd, ik hoef nergens naartoe.

joke zei

Mooie fiets, nu maak je me weer lekker ik was het Bijna vergeten.
Groetjes