Welkom op mijn blog

woensdag 7 september 2011

Batavus.

Na jarenlang met volle tevredenheid een Batavus sportfiets te hebben gereden was ik toch wel toe aan een nieuwe, dat werd dus uiteraard weer een Batavus. Meteen voor Joke dus ook maar een besteld.
Na 4 weken wachten zijn we maar eens gaan informeren waar onze fietsen bleven. "Volgende week", was het antwoord. Toen we die week onze fietsen op gingen halen werd er gezegd dat we geluk hadden omdat het nog we 3 weken aan had kunnen lopen voor we onze fietsen geleverd kregen. Enfin, de fietsen waren wel goed, alleen gingen ze alletwee hoe langer hoe meer kraken als je druk op de trappers uitoefende, maar omdat de fietsen in de maand September toch een onderhoudsbeurt moesten hebben lieten we het voorlopig maar zo. Door de herrie die dat gaf hadden we geen bel nodig ;-)). We kwamen ook nog tot de ontdekking dat er geen pompje op de fietsen zat. Toen ik hiervan melding maakte kreeg ik te horen dat dit bij Batavus standaard was........Hier maakte de firma Jansen, waar we onze fietsen hadden gekocht, wel een goede beurt door ons de ontbrekende pompjes gratis aan te bieden.

Toen we onze fietsen aanboden voor die eerste onderhoudsbeurt kregen we een leenfiets met elektrische trapondersteuning mee om naar huis te gaan........Maar nou moeten we toch eens gaan kijken hoeveel we bij moeten betalen om zo'n fiets te kopen.........
Fijne dag nog. Houdoe.

4 opmerkingen:

muizenissen zei

Nou zo'n elektrische fiets lijkt me best handig, zeker in jouw geval Janus! I.i.g. maar weer veel fietsplezier en weinig regen!
Greetz!

J@n. zei

@ Bettje:
Lekker, maar wel duur!
Ff kijken wat ze me aanbieden....

Jeroen zei

Wat heb ik nou aan m'n fietsbel hangen?! Geen pompje?! Dan zou ik toch mooi zeggen:"Loop naar de pomp"! Maar gelukkig is dat euvel opgelost. Zo'n electrische fiets lijkt me toch wel heel erg prettig. Maar inderdaad ook erg duur.

J@n. zei

@ Jeroen: Inmiddels weet ik hoe duur en wel € 2200,- bij onze nieuwe (2 maanden oude) fietsen.....