Welkom op mijn blog

zondag 21 augustus 2011

Rijbewijs kwijt na ritje op koelbox

De 23-jarige Australiƫr Christopher Ian Petrie is zijn rijbewijs om een wel heel bijzondere reden kwijtgeraakt: hij werd aangehouden toen hij dronken op een koelbox reed. Petrie reed op de openbare weg, toen agenten hem staande hielden. Bij een blaastest bleek hij drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol te hebben gedronken. De rechter was onverbiddelijk: Petrie moest 500 dollar (zo'n 362 euro) betalen en omdat hij op een gemotoriseerd voertuig reed, moet hij het de komende negen maanden zonder rijbewijs stellen. Hij overweegt zijn koelbox, die maximaal 20 km/uur haalt, nu maar te verkopen.

Zo zie je maar......
Houdoe.

4 opmerkingen:

joke zei

Dit s ook goed voor je andere weblog. Maar dronken is dronken en dan mag je niet gemotoriserd op de weg. Leuk verzonnen deze koelbox/motor.
Groetjes

J@n. zei

Doe ik mss nog wel, maar ik had al wat.

Blog zonder Naam/Interneppers zei

Rijden op een gemotoriseerde koelbox?
Breng de jongen nou niet op een idee, anders ben ik mijn koelbox straks ook nog kwijt en hebben zij er een of ander gemotoriseerd vehicle van gemaakt. De blaastest kwamen ze zowiezo dit weeken iet door vanwege het polderfeest hier te Giessenburg.
vr. gr.
Boerin zonder naam

Jeroen zei

Z'n koelbox verkopen??? Niet doen! juist nu moet hij het hoofd koel houden.