Welkom op mijn blog

vrijdag 24 juni 2011

TNT post.

TIP: 60 jaar Nederlandse tv

Bestel nu en ontvang 10 postzegels voor niets


Namens TNT mogen wij u dit unieke aanbod doen.

Ontvang maar liefst 10 postzegels voor niets
Deze postzegels hebben ieder een uniek geluid
Afspelen kan via een gratis bijgeleverde Audiopen
Elke maand nieuwe geluiden

Vraag nu aan
Leveringsvoorwaarden.

Deze advertentie zat in mijn mailbox en ik met mijn stomme kop lees alleen maar iets van "10 postzegels voor niets".
En ondanks dat ik wel weet dat er niets voor niets is trapte ik er in.
Nou moet ik er nog vanaf zien te komen, maar een e-mailadres waar ik terecht zou kunnen om het op te zeggen ken ik niet.
Moeilijk moeilijk, wat moet ik nou iedere maand met voor € 15,-- aan postzegels, want in hele kleine lettertjes stond het volgende ook nog helemaal onderaan:
"Elk velletje bevat 10 postzegels. U ontvangt maandelijks 2 velletjes à eur 7,50".
Houdoe.

Geen opmerkingen: