Welkom op mijn blog

zaterdag 18 juni 2011

Sjefke.

De 75-jarige Sjefke gaat voor zijn jaarlijks onderzoek naar de dokter. Alle testen leveren normale uitslagen op.
Als hij terugkomt voor de uitslag, legt de dokter hem uit dat fysiek gezien alles in orde is.
Hij vraagt: 'Hoe is het mentaal en emotioneel met u gesteld? Bent u tevreden met uw situatie, en hoe is uw verhouding met God?'
Antwoordt Sjefke: 'Ik heb een hele goeie relatie met God.Hij weet dat ik slechte ogen heb, en bijv. vannacht heeft hij ervoor gezorgd dat wanneer ik naar de WC moet, het licht vanzelf aangaat en als ik klaar ben, gaat het licht vanzelf weer uit.'
Verdraaid,' zegt de dokter: 'dat is echt ongelooflijk! '

Wat later op de dag belt de dokter met Mien, de vrouw van Sjefke.
Hij zegt: 'Met de gezondheid van Sjefke is alles in orde, maar ik wou toch nog eens wat vragen over zijn relatie met God.
Is het waar dat als hij 's-nachts moet gaan plassen, het licht vanzelf aangaat en nadien vanzelf weer uitgaat?'
Roept Mien verbolgen:
"GLOEIENDE GLOEIENDE !!!!!
Heeft die ouwe weer in de koelkast gepist!!"

Ouderdom komt met gebreken.
Houdoe.

1 opmerking:

muizenissen zei

Whahaha leuk mopje J@nus, goeiemorgen trouwens ;-) Dat gloeiende gloeiende lees ik ook wel bij 'the Hulk' ;-)
Wens je een fijne zaterdag, liefs!