Welkom op mijn blog

zaterdag 7 mei 2011

Overleven.

Gisteravond zaten Ans en ik na het eten
aan tafel nog zo over het een en ander na te praten tot het gesprek op
euthanasie kwam.

Bij dit delicate onderwerp,
over de keuze tussen leven en dood,
zei ik haar: 'Laat mij nooit leven als een plant, waarbij ik afhankelijk
ben van een machine en gevoed wordt met een vloeistof uit een fles.

Als je mij in die toestand ziet, koppel dan die toestellen, die mij in
leven houden, maar af.'
Zij is opgestaan, heeft de stekkers van de TV en van mijn computer er uit getrokken en
al mijn rode wijn weggespoeld!

DE "TRUT" !!!

Is maar een mopje hoor. Houdoe.

4 opmerkingen:

joke zei

kkk

joke zei

Dat zou bij sommigen toch heel geloofwaardig overkomen.:-{
Groetjes.

vlinder zei

whaaahaha toch vind ik het een ontzettend leuk mopje.
heerlijk om over dit soort dingen tóch de humor te hebben he;))
een lach en een traan zoals het leven toch ook bedoeld is volgens mij;)
liefs van mij...;)

muizenissen zei

whahaa wel een heule leuke mop Janus ;-)