Welkom op mijn blog

donderdag 28 april 2011

Ongewenst bericht.

Geachte klant

Het beschermen van Uw Card tegen het gebruik toestaan is niet onze eerste zorg. Grasse Deze nieuwste update, vragen wij alleUw bank biedt de nieuwe ontwikkeling is Controles niveau van veiligheid door Visa (Verified by Visa) en MasterCard Veiligheid (Mastercard Relief Code) om onze klanten te dienen en ervoor te zorgen betere bankdienst, tegen de activiteiten frauduleus
onze opdrachtgever tot de informatie en update de cordinaten van uw bank en uw account Card of bankpas door te klikken op op de link hieronder.

(Klik hier om uw formulier toegang veiligheid)


Opmerking: Dit is een derde en laatste herinnering nodigen u uit om uw toegang tot de vorm veilig mogelijk te maken, anders Wij zijn niet verantwoordelijk voor de doorstroming ongebruikelijk op uw card of ongebruikelijke toepassingen van gelden bank

Hartelijk,
Ministerie van Veiligheid.
Copyright 1999-2011 Verified By Visa. Alle rechten voorbehouden.

Dit is weer eens een 'ongewenst bericht', zoals ik er de laatste tijd meer krijg en nou vraag ik me af of er echt mensen zijn die er in trappen. (Voor de zekerheid heb ik de doorkliklink er maar uitgehaald)
Nog een veilige dag verder. Houdoe.

3 opmerkingen:

muizenissen zei

Goeiemorgen!
Dit soort berichten komen bij mij binnen in het mapje 'spam' en gaan ongelezen linea directa de prullenbak in bij mij. Dus nee, ik trap er zeker niet in...;-))
Fijne dag Janus!

J@n. zei

@ Bettje: Neee, mij maken ze er ook niet gek mee, ik vind ze wel om te lachen!

joke zei

Vervelende lui, het is toch te hopen dat daar niemand in trapt.
Groetjes.