Welkom op mijn blog

woensdag 20 april 2011

Cadeaubon.


Dat was vanmorgen een leuke verrassing, lag er toch zomaar een vvv-cadeaubon van € 12,50 in de brievenbus. Ze was me gestuurd door een zekere Thijs van Halteren van de 50+ website.
Waarvoor ik die kreeg wist ik niet, maar na een mailtje met de vraag daarnaar kreeg ik het antwoord:
Hallo Jan,

Je hebt andere mensen via de tip pagina uitgenodigd en dat vinden wij erg fijn.
Zo nu en dan belonen wij wat mensen daarvoor, gewoon voor de leuk :-)

Groetjes,

Thijs

Kijk, en dat vind ik dan weer leuk.
Fijne dag nog. Houdoe.

9 opmerkingen:

muizenissen zei

Da's nou leuk en heel attent J@n. Weet je al wat je er mee gaat doen?
Fijne avond!

muizenissen zei

Kzie ineens in mijn rechterooghoek die visjes, grappig joh!

J@n. zei

@ Bettje: Ttn wereldreis misschien ;-))

J@n. zei

@ Bettje: Grappig hè, danke!

J@n. zei

Eindelijk heb ik m'n reactieveld veranderd.

muizenissen zei

Moet je doen joh hihi ;-))

J@n. zei

@ Bettje: Kzal er 's over denken.;-))

Jeroen zei

Dat zijn van die kleine, leuke verrassingen. Heb je 'm al verzilverd?

J@n. zei

@ Jeroen: Nog niet joh, ik kan mijn rijkdom nog niet overzien;-))