Welkom op mijn blog

zondag 6 maart 2011

Rijk.


Nou had het me zomaar kunnen overkomen dat ik op dit ogenblik zo’n zestien miljoen euro op mijn bankrekening had kunnen hebben. Ik kreeg namelijk een paar mailtjes en een telefoontje waar mij dat werd aangeboden. Dat geld zou er na verloop van tijd wel weer worden afgehaald, maar de rente mocht ik houden en ook nog een ‘bedragje’ voor de moeite. Omdat ik van naturen sowieso een scepticus ben heb ik het maar allemaal gedeletet. Ik geloof namelijk al jaren niet meer in Sinterklaas dus die beloftes zijn aan mij niet besteedt.
Krijg jij de laatste tijd ook zoveel van die verleidelijke aanbiedingen?
Fijne dag nog. Houdoe.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dan zal ik het eens proberen.

Joke zei

Gelukt!

muizenissen zei

Nope, nooit en ik trap er ook nooit in hihi